............... Desem Sen Ne Dersin ? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
............... Desem Sen Ne Dersin ?
100
●
1.812
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
............... Desem Sen Ne Dersin ?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Son
06-09-2010, 02:27:55
#37
HerquL
Yandan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O ne abi Türkçe konuş derim.
Yarın google nin yahoo işgalinden kurtuluşu desem.
Ne mutlu Türküm diyene derim
Günaydın desem ?
06-09-2010, 02:29:32
#38
Yandan
Sabah mı oldu derim
Hayırlı iftarlar desem
06-09-2010, 02:30:41
#39
Akif95
Yandan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O ne abi Türkçe konuş derim.
Yarın google nin yahoo işgalinden kurtuluşu desem.
ufak atta civcivler yesin derim
Hayat bazen böyledir yeğen desem
06-09-2010, 02:30:45
#40
NepenTheS
Eyvallah derim.
Fok balıkları çok yanlız desem ?
06-09-2010, 02:31:51
#41
Akif95
NepenTheS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eyvallah derim.
Fok balıkları çok yanlız desem ?
foklara özel çöpçatan sitesi açalım derim
arabanın alarmı ötüyor desem ?
06-09-2010, 02:33:46
#42
Yandan
hırsızdır çalar gider boş ver ilgilenme
r10 db hatası veriyor desem.
06-09-2010, 02:36:42
#43
Akif95
Yandan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hırsızdır çalar gider boş ver ilgilenme
r10 db hatası veriyor desem.
lanet olsun içimdeki r10 sevgisine derim
Yarın salı desem ?
06-09-2010, 02:40:30
#44
Yandan
Doğrudur derim
Bu konu 24 saat içinde kilit olur bizde içinde kalırız desem.
06-09-2010, 02:51:16
#45
Yasin21
Yandan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doğrudur derim
Bu konu 24 saat içinde kilit olur bizde içinde kalırız desem.
bu espiri bayatlamaya başladı sıkıldım derim
Sahur vakti yaklaşınca uykum daha çok ağırlaşıyor desem ?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler