Arkadaşlar ,
Zevkli Bi Oyun.
Ben Örneğin ; Bülent Ersoy Seni Öpecekmiş Desem ?
Diyorum.
Benim Altımdan Gelen Mesaj Yazacak Kişide.
Örneğin ; O Biraz Zor Derim
Sonra Alttan Yazan Arkadaş Söylüyo.
R10 Hackleniyo Desem ?
Vs. Vs. Böyle Gidiyo Umarım Anlatabilmişimdir.Ben Başlayım ; Adsense Kalkıyomuş Desem ? ( Alttan Gelen Buna Cevap Vercek , Oda Altındakine Soracak.. )
............... Desem Sen Ne Dersin ?
100
●1.812
- 05-09-2010, 13:54:17bakıcılık yapıyoruz o zaman derimErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Rakito sıkıldı logonun üstüne oturmaktan desem ? - 05-09-2010, 14:16:51Zaten avrupalı olduk girmeye gerek kalmadı derim,Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hotfile her indirilen dosyaya 5 $ veriyormuş desem
