• 05-09-2010, 13:38:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ,

    Zevkli Bi Oyun.

    Ben Örneğin ; Bülent Ersoy Seni Öpecekmiş Desem ?

    Diyorum.

    Benim Altımdan Gelen Mesaj Yazacak Kişide.

    Örneğin ; O Biraz Zor Derim

    Sonra Alttan Yazan Arkadaş Söylüyo.

    R10 Hackleniyo Desem ?

    Vs. Vs. Böyle Gidiyo Umarım Anlatabilmişimdir.Ben Başlayım ; Adsense Kalkıyomuş Desem ? ( Alttan Gelen Buna Cevap Vercek , Oda Altındakine Soracak.. )
  • 05-09-2010, 13:42:08
    #2
    Adsense kalksın ben bu işi bırakırım

    Geyiq bölümünde açılması gereken bir konu olmamışmı? desem
  • 05-09-2010, 13:44:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    2sinin Arasında Çelişkideydim. Bi An Buraya Açtım Derim.

    TTnet Hızını 100mps Çıkarıyo Desem ?
  • 05-09-2010, 13:53:16
    #4
    Bir sıfır fazla yazdı derim...

    R10 u google banladı desem ?
  • 05-09-2010, 13:53:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hadi be derim.

    r10 çocuk yuvasımı desem?
  • 05-09-2010, 13:54:17
    #6
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi be derim.

    r10 çocuk yuvasımı desem?
    bakıcılık yapıyoruz o zaman derim

    Rakito sıkıldı logonun üstüne oturmaktan desem ?
  • 05-09-2010, 14:09:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ona Bi Hanım Bulmak Lazım Derim.

    Türkiye Avrupa Birliğine Yarın Giriyo Desem ?
  • 05-09-2010, 14:16:51
    #8
    Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona Bi Hanım Bulmak Lazım Derim.

    Türkiye Avrupa Birliğine Yarın Giriyo Desem ?
    Zaten avrupalı olduk girmeye gerek kalmadı derim,

    hotfile her indirilen dosyaya 5 $ veriyormuş desem
  • 05-09-2010, 14:29:04
    #9
    Hep yalan inanmayın.

    R10 mod alımı yapıyormuş