............... Desem Sen Ne Dersin ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
............... Desem Sen Ne Dersin ?
100
●
1.812
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
............... Desem Sen Ne Dersin ?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Son
05-09-2010, 18:56:41
#28
EscapeLord
Hazar adam gibi soru sor olm bu ne ya.
Forumda küfür serbest desem?
05-09-2010, 19:08:26
#29
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
2-3 yıl öncesinde kalmışsın derim.
filiz sevişelimmi desem?
05-09-2010, 19:15:03
#30
Videoreklam
Üyeliği durduruldu
Filiz değilim üzgünüm
R10"da çok boş insan var desem ?
05-09-2010, 19:19:32
#31
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
Bana mı laf atıyorsun?
derim.
Bu konu canımı sıktı başka mesaj atmayacağım desem?
05-09-2010, 19:52:24
#32
NFY
Üyeliği durduruldu
Dualarım kabul oldu derim.
Hazır Doc.Deniz yok biraz onu çekiştirelim desem
05-09-2010, 20:47:29
#33
Videoreklam
Üyeliği durduruldu
Ayıp olur yahu derim
Türkiyenin bu hali ne olucak desem ?
06-09-2010, 01:30:45
#34
Weave
Üyeliği durduruldu
videoreklam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayıp olur yahu derim
Türkiyenin bu hali ne olucak desem ?
Allah cc kerim derim.
Pageranklar şu an güncelleniyor desem
06-09-2010, 02:23:19
#35
Akif95
Weave adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah cc kerim derim.
Pageranklar şu an güncelleniyor desem
derim
Yarın hostingcin sana account terminate yapacak desem ?
06-09-2010, 02:25:22
#36
Yandan
O ne abi Türkçe konuş derim.
Yarın google nin yahoo işgalinden kurtuluşu desem.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler