• 05-09-2010, 14:39:27
    #10
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep yalan inanmayın.

    R10 mod alımı yapıyormuş
    ne modu üye bile almıyo derim.

    R10 Satılıyo Desem?
  • 05-09-2010, 14:40:39
    #11
    Hemen alalım derim

    r10.net hisseleri halk a acılıyormuş desem
  • 05-09-2010, 14:45:45
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Heheh süper olur derim.

    ***** sitelerin hepsi hackleniyormuş desem
  • 05-09-2010, 14:47:17
    #13
    +18 sitem yok

    Webloader 3.1 sürüme kadar gider desem
  • 05-09-2010, 15:01:21
    #14
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +18 sitem yok

    Webloader 3.1 sürüme kadar gider desem

    ne 3.1 bence 5.2 ye kadar yolu var..

    Moderatörler Darbe Yaptı Desem...
  • 05-09-2010, 15:02:19
    #15
    İnanmam hep yalan.

    r10 da db sorunu varmış şuan hacker okan saldırıyormuş hep desem
  • 05-09-2010, 15:03:43
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanmam hep yalan.

    r10 da db sorunu varmış şuan hacker okan saldırıyormuş hep desem
    Senden bilirim.

    Sence bu hazarhizmet incici mi desem?
  • 05-09-2010, 15:08:15
    #17
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senden bilirim.

    Sence bu hazarhizmet incici mi desem?
    Hayır derim

    Bu WebFurkan neden hep böyle yanar döner desem hep soruları değiştiriyor dünde Aglamaz konu açtı benim adım geçmiyor hemen 2. sıraya beni koydu HazarHizmet yazıyordu konuda dedi ya arkadaşım şurada oyun var bozma dünde aynısını yaptın.

    Alıntı yaptığım mesaj az önce hazar neden hep böyle desem diye di.
  • 05-09-2010, 15:10:12
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Dövüşmeden Kavga Edin Derim.

    Altımdaki 1 Günlüğüne Modsun Ne Yaparsın Desem ?