Konu
............... Desem Sen Ne Dersin ?
05-09-2010, 15:01:21
#14
Oktigh
Üyeliği durduruldu
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
+18 sitem yok
Webloader 3.1 sürüme kadar gider desem
ne 3.1 bence 5.2 ye kadar yolu var..
Moderatörler Darbe Yaptı Desem...