HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnanmam hep yalan.

r10 da db sorunu varmış şuan hacker okan saldırıyormuş hep desem
Senden bilirim.

Sence bu hazarhizmet incici mi desem?