............... Desem Sen Ne Dersin ? - Sayfa 3 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
............... Desem Sen Ne Dersin ?
100
●
1.812
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
............... Desem Sen Ne Dersin ?
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
05-09-2010, 15:12:44
#19
Oktigh
Üyeliği durduruldu
Euro38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dövüşmeden Kavga Edin Derim.
Altımdaki 1 Günlüğüne Modsun Ne Yaparsın Desem ?
Modsam Seni Banlarım
derim....
Avatar'ıma Gıcık olan varmı desem?
05-09-2010, 15:17:22
#20
Euro38
Üyeliği durduruldu
Gıcığım Ama Sevenleri Ayıramam Derim.
Evlilik Desem ?
05-09-2010, 15:18:46
#21
Oktigh
Üyeliği durduruldu
Euro38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gıcığım Ama Sevenleri Ayıramam Derim.
Evlilik Desem ?
Okulunu Bitirsin NedeN Olmasın
Devam Ettirecek Bişe Bulamadım Desem
05-09-2010, 17:41:32
#22
NFY
Üyeliği durduruldu
Ben devam ettiriveririm derim.
"Sarııııııııııııı" desem?
05-09-2010, 17:48:12
#23
HazarHizmet
Benim hatunun kızlık soy adı "Sarı"
WebFurkan neden bu kadar itradesi var desem
05-09-2010, 17:53:33
#24
Metehan
Allah vergisi derim.
İftar yaklaştıkça midemden değişik sesler geliyor desem?
05-09-2010, 18:25:21
#25
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
"Banane be" derim.
"Sabahtan beri outro lex dinliyorum" desem?
05-09-2010, 18:27:25
#26
Metehan
Açlık başına vurmuş, yazık derim.
Millet neden kendisi ekleyip, sen kimsin diyor desem?
05-09-2010, 18:30:47
#27
HazarHizmet
Seni daha yakından tanımak için
Sakarya bu akşam olan maçı olur mı?
Ulan ben gidemiyorum ya maça lanet gelsin.
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler