• 06-09-2010, 11:56:05
    #64
    sevgi veya aşk var mı desem ??
  • 06-09-2010, 12:06:05
    #65
    Seni daha çarpmamış derim.

    Yaşamak anlamsız geliyor desem?
  • 06-09-2010, 13:11:57
    #66
    doğrudur derim.

    galatasaray kadıkoyde galibiyet alcakmış desem ?
  • 06-09-2010, 13:37:32
    #67
    Üyeliği durduruldu
    Kesin Alır

    Fenerbahçe Batıyormuş Desem ?
  • 06-09-2010, 13:40:38
    #68
    Varsın batsın ben batmışım o batsa ne yazar derim

    aşk denilen şey acı cekmek mi desem ?
  • 06-09-2010, 14:37:30
    #69
    evet

    fenerbahçe batmaz ama galatasaray bu gidişle batıcak desem ?
  • 06-09-2010, 17:11:57
    #70
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    izmiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet

    fenerbahçe batmaz ama galatasaray bu gidişle batıcak desem ?
    GS batacak son takımdır

    bu beşiktaşın hali ne olacak desem
  • 07-09-2010, 00:53:09
    #71
    Üyeliği durduruldu
    miraged adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GS batacak son takımdır

    bu beşiktaşın hali ne olacak desem
    Bu sene şampiyonuz derim

    bütün sitelerini okan hackledi desem?
  • 07-09-2010, 00:55:21
    #72
    Evet bende gördüm hecket Ok@n yazıyordu.

    R10 neden db veriyor desem.