Konu
............... Desem Sen Ne Dersin ?
06-09-2010, 17:11:57
#70
miraged
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
izmiR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet
fenerbahçe batmaz ama galatasaray bu gidişle batıcak desem ?
GS batacak son takımdır
bu beşiktaşın hali ne olacak desem