............... Desem Sen Ne Dersin ? - Sayfa 9 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
............... Desem Sen Ne Dersin ?
100
●
1.812
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
............... Desem Sen Ne Dersin ?
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
07-09-2010, 01:00:24
#73
SaidALBAYRAK
Üyeliği durduruldu
sunucu kasıyor dermişim derim
google artık ücretli hizmet verecekmiş desem?
07-09-2010, 02:20:19
#74
FurkanGNS
Meta ADS Hizmetleri
Suyunu çıkardılar derim.
furkangns herkese platin üyelik dağıtıyormuş desem
07-09-2010, 02:23:25
#75
AzizTR
FurkanGNS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Suyunu çıkardılar derim.
furkangns herkese platin üyelik dağıtıyormuş desem
önce kendine alsın derim
r10.net domaini açık arttırmada desem
07-09-2010, 03:40:00
#76
Mute_Monarch
çok beklersin derim
iddiadan 1000 lira çıktı desem .p
07-09-2010, 03:45:35
#77
videociks
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Mute_Monarch adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok beklersin derim
iddiadan 1000 lira çıktı desem .p
bizim gibilerde nerde o şanş derim
sitem pr5 olmuş desem
07-09-2010, 04:27:13
#78
MadScientist
Allah utandırmasın derim.
Erzincan' da orucu 7 de açıyoruz desem ?
07-09-2010, 04:31:53
#79
Mute_Monarch
bizde 6 buçuk da açıyoruz arada pek fark yok derim
sahur yaklaştı desem
07-09-2010, 08:50:37
#80
EscapeLord
Afiyet olsun derim.
Yeni bir güne başladık desem.
07-09-2010, 11:49:25
#81
GuvenliSatis
Üyeliği durduruldu
öglen oldu ..
iftara az kaldi desem
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler