Arkadaşlar ,

Zevkli Bi Oyun.

Ben Örneğin ; Bülent Ersoy Seni Öpecekmiş Desem ?

Diyorum.

Benim Altımdan Gelen Mesaj Yazacak Kişide.

Örneğin ; O Biraz Zor Derim

Sonra Alttan Yazan Arkadaş Söylüyo.

R10 Hackleniyo Desem ?

Vs. Vs. Böyle Gidiyo Umarım Anlatabilmişimdir.Ben Başlayım ; Adsense Kalkıyomuş Desem ? ( Alttan Gelen Buna Cevap Vercek , Oda Altındakine Soracak.. )