Arkadaşlar ,
Zevkli Bi Oyun.
Ben Örneğin ; Bülent Ersoy Seni Öpecekmiş Desem ?
Diyorum.
Benim Altımdan Gelen Mesaj Yazacak Kişide.
Örneğin ; O Biraz Zor Derim
Sonra Alttan Yazan Arkadaş Söylüyo.
R10 Hackleniyo Desem ?
Vs. Vs. Böyle Gidiyo Umarım Anlatabilmişimdir.Ben Başlayım ; Adsense Kalkıyomuş Desem ? ( Alttan Gelen Buna Cevap Vercek , Oda Altındakine Soracak.. )