Yandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yemek ye, niyet et uyu derim.

Beyler iftara burada mıyız desem.
valla ben yarın iftardan sonra kıbrısta olurum, sabah yola çıkıyorum derim

r10 için zıbarma vakti desem