• 21-12-2009, 19:32:18
    #1
    Merhaba,
    Lise 3.sınıftayım matematik 1.dönem sıfır gelecek gibi 1.yazılı 05 2.yazılı 16 3.yazılı 20 olsun hadi
    0 düşer %100 sözlü notuda kurtarmaz.
    1.dönem 0 düşerse 2.dönem 3 mü almam gerekiyor?
  • 21-12-2009, 19:39:17
    #2
    Kardeşimden biliyorum, ayıptır söylemesi sınıfta kaldı

    ilk dönem 0 ise 3 alman gerek 2. dönem
  • 21-12-2009, 19:41:15
    #3
    GR_BaTTal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk dönem 0 ise 3 alman gerek 2. dönem
    hadi alamadım diyelim sorumluluk sınavınamı girecez?
    Kolay mı sorarlar zor mu
    çok mu gidip gelirim yazın.
    sorumluluktata geçemedim napacaz?
    hadi geçtim diyelim ilerde sorun olur mu? öss de felan ?
  • 21-12-2009, 19:44:27
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hacı matematıgı yapamıyorsan neden gıttın

    bak bende yapamıyordum sozele gittim..
  • 21-12-2009, 19:48:24
    #5
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacı matematıgı yapamıyorsan neden gıttın

    bak bende yapamıyordum sozele gittim..
    benim bi matematik kötü geo felan iyi
    ben adam olmamda işte en azından lise bitsin sonra öss ordada zaten bir yeri tutturamıyacaz sonra sanayi marangoz
  • 21-12-2009, 19:52:22
    #6
    Eğer kurtaramazsan yükseltme sınavına gireceksin ama okulda okula soruların zorluğu değişiyor ben anadolu lisesinde okuyordum o sınavlara notu 3 olanlar 4 , 4 olanlar da 5 yapmak içinde giriyorlardı ve baya bildiğin kazık oluyordu Genelde girenler not yükseltme yerine düşürüyorlardı...
  • 21-12-2009, 19:54:18
    #7
    harslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer kurtaramazsan yükseltme sınavına gireceksin ama okulda okula soruların zorluğu değişiyor ben anadolu lisesinde okuyordum o sınavlara notu 3 olanlar 4 , 4 olanlar da 5 yapmak içinde giriyorlardı ve baya bildiğin kazık oluyordu Genelde girenler not yükseltme yerine düşürüyorlardı...
    Ha birde benim okul özel
  • 22-12-2009, 10:13:24
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yükseltme sınavına bizim okulda 200 kişi giriyo 10 kişi anca geçiyor

    2.dönem 3 alman lazım alamassan eğer not ortalaman yıl sonunda 2,50 den fazla ise sınava girmessin
  • 22-12-2009, 10:40:31
    #9
    yükseltme sınavlarına 2 defa filan girmiştim. Kolay soruyorlar . Üstelik hocan sana takmış oslada fark etmez başka hocalar geliyor. Yükseltme sınavında isminin olduğu köşeyi uhu ile yapıştırıyorsun ama onlarıda zaten açarlar . Yani mesela sana adam gıcıksa hocalardan kağıdını rahatlıkla alır. Sen %100 eminsen kağıdındaki doğrulardan ama genede kaldıysan şikayet ediyorsun. Başka okullardan hocalar gelip kağıdını okuyor. Mesela sana gıcık olan hoca senin yaptığın bir soruda cevabı silip yanlış bişey de yazabiliyor. O zamanda kağıdını mahkmeye gitmesi için dilekçe veriyorsun , orda inceleme yaptırıyorlar kullandığın ve sonradan kullanılan kalem orda farkı çıkıyor .. De sanmıyorum öyle ne kadar gıcık olursa olsun hocalar geçirir korkma.