• 22-12-2009, 17:44:52
    #10
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacı matematıgı yapamıyorsan neden gıttın

    bak bende yapamıyordum sozele gittim..
    ben yaptığım halde sözeldeyim..
  • 22-12-2009, 19:26:05
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ikinci dönem 2 alman yeterli çünkü sorumlu olman için veya ortalama yükseltme sınavına girmek için 2. dönem ortalamasına bakılıyor.
  • 22-12-2009, 20:51:01
    #12
    ne yapıp et ilk dönem 1 düşür bak ya ne diyoruz biraz notları yükseltmek lazım hocam çalışman gerekiyor geçmek ya da kalmak yeni sistem de yok diyebiliriz.
  • 22-12-2009, 20:53:56
    #13
    diğer derslerin iyi ve ortalaman 2.50'yi geçiyor ise sınıfta kalmazsın.
  • 22-12-2009, 22:19:15
    #14
    Üyeliği durduruldu
    o zaman ilk dönem 0 hesap edelim.İkinci dönem en kötü 3 alman gerekir geçmek için.Alamadığını farz ediyorum yıl sonu sınavlarına gir en kötü 45 almaya bak.Gene alamadın diyelim o zaman eğer 3 zayıftan çok zayıfın yoksa sınıfı geçer.Gelecek yıl geçmiş sınavına tekrar girebilirsin.Bu arada ortalama yükseltme sınavı son 2 yıldır iki kere oluyor.Artık geçersin heralde
  • 22-12-2009, 22:43:10
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Artık bildiğim kadarıyla ilk dönem 20 düşerse ikinci dönem en az 70 düşmesi gerekiyor.Yanlış biliyrda olabilirim.

    45 ortalama hesabı..Bu arada notlarında sanırım kötü, en iyisi bölüm değiştir.