ne yapıp et ilk dönem 1 düşür bak ya ne diyoruz biraz notları yükseltmek lazım hocam çalışman gerekiyor geçmek ya da kalmak yeni sistem de yok diyebiliriz.
o zaman ilk dönem 0 hesap edelim.İkinci dönem en kötü 3 alman gerekir geçmek için.Alamadığını farz ediyorum yıl sonu sınavlarına gir en kötü 45 almaya bak.Gene alamadın diyelim o zaman eğer 3 zayıftan çok zayıfın yoksa sınıfı geçer.Gelecek yıl geçmiş sınavına tekrar girebilirsin.Bu arada ortalama yükseltme sınavı son 2 yıldır iki kere oluyor.Artık geçersin heralde