Konu
Notlarla ilgili problem!(Lisede kalanlar baksın)
22-12-2009, 22:43:10
#15
DAVUT
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Artık bildiğim kadarıyla ilk dönem 20 düşerse ikinci dönem en az 70 düşmesi gerekiyor.Yanlış biliyrda olabilirim.
45 ortalama hesabı..Bu arada notlarında sanırım kötü, en iyisi bölüm değiştir.