Artık bildiğim kadarıyla ilk dönem 20 düşerse ikinci dönem en az 70 düşmesi gerekiyor.Yanlış biliyrda olabilirim.

45 ortalama hesabı..Bu arada notlarında sanırım kötü, en iyisi bölüm değiştir.