Konu
Notlarla ilgili problem!(Lisede kalanlar baksın)
22-12-2009, 20:51:01
#12
Sharkie
ne yapıp et ilk dönem 1 düşür
bak ya ne diyoruz
biraz notları yükseltmek lazım hocam çalışman gerekiyor geçmek ya da kalmak yeni sistem de yok diyebiliriz.