Konu
Notlarla ilgili problem!(Lisede kalanlar baksın)
22-12-2009, 19:26:05
#11
bronx
Üyeliği durduruldu
ikinci dönem 2 alman yeterli çünkü sorumlu olman için veya ortalama yükseltme sınavına girmek için 2. dönem ortalamasına bakılıyor.