GR_BaTTal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk dönem 0 ise 3 alman gerek 2. dönem
hadi alamadım diyelim sorumluluk sınavınamı girecez?
Kolay mı sorarlar zor mu
çok mu gidip gelirim yazın.
sorumluluktata geçemedim napacaz?
hadi geçtim diyelim ilerde sorun olur mu? öss de felan ?