Konu
Notlarla ilgili problem!(Lisede kalanlar baksın)
21-12-2009, 19:39:17
#2
GR_BaTTaL
Kardeşimden biliyorum, ayıptır söylemesi sınıfta kaldı
ilk dönem 0 ise 3 alman gerek 2. dönem