Konu
Notlarla ilgili problem!(Lisede kalanlar baksın)
22-12-2009, 10:13:24
#8
iLqercan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yükseltme sınavına bizim okulda 200 kişi giriyo 10 kişi anca geçiyor
2.dönem 3 alman lazım alamassan eğer not ortalaman yıl sonunda 2,50 den fazla ise sınava girmessin