Eğer kurtaramazsan yükseltme sınavına gireceksin ama okulda okula soruların zorluğu değişiyor ben anadolu lisesinde okuyordum o sınavlara notu 3 olanlar 4 , 4 olanlar da 5 yapmak içinde giriyorlardı ve baya bildiğin kazık oluyordu

Genelde girenler not yükseltme yerine düşürüyorlardı...