AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hacı matematıgı yapamıyorsan neden gıttın

bak bende yapamıyordum sozele gittim..
benim bi matematik kötü geo felan iyi
ben adam olmamda işte en azından lise bitsin sonra öss ordada zaten bir yeri tutturamıyacaz sonra sanayi marangoz