Merhaba,
Lise 3.sınıftayım matematik 1.dönem sıfır gelecek gibi 1.yazılı 05 2.yazılı 16 3.yazılı 20 olsun hadi
0 düşer %100 sözlü notuda kurtarmaz.
1.dönem 0 düşerse 2.dönem 3 mü almam gerekiyor?