yükseltme sınavlarına 2 defa filan girmiştim. Kolay soruyorlar . Üstelik hocan sana takmış oslada fark etmez başka hocalar geliyor. Yükseltme sınavında isminin olduğu köşeyi uhu ile yapıştırıyorsun ama onlarıda zaten açarlar . Yani mesela sana adam gıcıksa hocalardan kağıdını rahatlıkla alır. Sen %100 eminsen kağıdındaki doğrulardan ama genede kaldıysan şikayet ediyorsun. Başka okullardan hocalar gelip kağıdını okuyor. Mesela sana gıcık olan hoca senin yaptığın bir soruda cevabı silip yanlış bişey de yazabiliyor. O zamanda kağıdını mahkmeye gitmesi için dilekçe veriyorsun , orda inceleme yaptırıyorlar kullandığın ve sonradan kullanılan kalem orda farkı çıkıyor .. De sanmıyorum öyle ne kadar gıcık olursa olsun hocalar geçirir korkma.