• 04-12-2009, 21:41:22
    #55
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce google nin scriptini çekerdim bi yedeye bide 5000 6000gb datebase yi çekmeye cd alırdım ardından 1 günlük google anasayfasına reklam alırdım tabi milyonlarca hiti olan bir site için trilyonlar demek ardından akşama doğru sistemi tamamen devre dışı bırakır Koogle yi açardım
    500 - 600 gb dosyayı nasıl çekecen 1mbit yada 8mbit netle 1 günde inmez (:
  • 04-12-2009, 23:55:06
    #56
    Üyeliği durduruldu
    bir atasözü derki '' hadi L a n ''
  • 04-12-2009, 23:58:49
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Kendi siteme yönlendirirdim diyecem ama host kaldırmaz.

    Hayal ediyorum ama aklıma birşey gelmiyor. Herhalde 1 günde alabileceğim maximum geliri toplardım.
  • 05-12-2009, 02:13:17
    #58
    Üyeliği durduruldu
    hemen zimmetime geçirirdim ki diğer günlerde de benim olsun )
  • 05-12-2009, 10:35:51
    #59
    Üyeliği durduruldu
    anasayfaya adtech VE popup koyardım
  • 05-12-2009, 10:44:22
    #60
    Popup koyardım öğlene kadar gelen gelirle sunucu alırdım birsürü. O sunucularada google un sunucularını kopyalatırdım.
  • 05-12-2009, 10:55:38
    #61
    Googleyi kapatır yeni bir aramamotoru açardım googlede bir günlük ona yönlendirirdim mysql veritabalarını kendi aramamotoruma çekerdim.son saatlerimde googleye dünyanın borcunu yıkardım bunu sonucunda google kapanır ve benim arama motorum googleyi geçerdi.
  • 05-12-2009, 12:46:40
    #62
    Sitemin PRsini 2 yapardım
  • 05-12-2009, 12:50:36
    #63
    Popup ve Splash Koyardım Kendi Sitemin Prsini 10 Yapardım ve Aramalarda Hep Benim Sitemi Çıkartırdım Başka Siteleri Aramadan Silerdim Backlink Satardım Yapılacak Çok Şey Var Ohooo

    Tabi Birde Kocaman TÜRK Bayrağı.. Arka Plana