• 04-12-2009, 18:11:21
    #46
    Pop-up koyardım anasayfaya
  • 04-12-2009, 18:19:40
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Bütün şifreleri değiştirirdim. 12-15 saatlik kazancımla şifreleri bilenleri öldürtürdüm böylece ömür boyu benim olurdu
  • 04-12-2009, 18:21:01
    #48
    Sitelerime pr10 verirdim.

    Arama kelimesi ne olursa olsun kendi sitelerim hep ilk 10'da çıkardı.

    Bütün reklamlarda kendi sitelerimi yayınlardım.

    Kısaca bencilliğimi özgürce kullanırdım
  • 04-12-2009, 18:31:02
    #49
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitelerime pr10 verirdim.

    Arama kelimesi ne olursa olsun kendi sitelerim hep ilk 10'da çıkardı.

    Bütün reklamlarda kendi sitelerimi yayınlardım.

    Kısaca bencilliğimi özgürce kullanırdım
    Aynen bende bunları yapardım.
  • 04-12-2009, 19:02:55
    #50
    Bütün ***** siteleri aramalardan kaldırırdım.
  • 04-12-2009, 21:09:06
    #51
    Üyeliği durduruldu
    bi sürü 20-30 tane popup reklam koyarım her türlü kat etmek lazım domaini de yönlendiririm kendi sitteme D:
  • 04-12-2009, 21:17:39
    #52
    adtech + softreklam koyup hayatımın fırsatını teperim..!
  • 04-12-2009, 21:23:29
    #53
    geri kalan 364 gün saçmalardım.
  • 04-12-2009, 21:26:39
    #54
    İlk önce google nin scriptini çekerdim bi yedeye bide 5000 6000gb datebase yi çekmeye cd alırdım ardından 1 günlük google anasayfasına reklam alırdım tabi milyonlarca hiti olan bir site için trilyonlar demek ardından akşama doğru sistemi tamamen devre dışı bırakır Koogle yi açardım