Sitelerime pr10 verirdim.

Arama kelimesi ne olursa olsun kendi sitelerim hep ilk 10'da çıkardı.

Bütün reklamlarda kendi sitelerimi yayınlardım.

Kısaca bencilliğimi özgürce kullanırdım