• 08-04-2009, 19:42:25
    Misafir
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niyekine, ben zaten hep küfürden banlandım problem neki :d ben insan değilmiyi edemezmiyim *ük muhabbetleri
    Yok bea ondan demedim. Senin nickle herşeyi yazıyordumda feci içesim var v.s şeyler yazmaya alışmamışım senin nickle. Ondan dolayı dedim. Alkol muhabbeti.
  • 08-04-2009, 22:41:41
    Sevgili günlük, gecelik ya da topik, her ne haltsan işte.
    Yarın felsefe sınavım var, 3 kez erteletmiş olmanın heyecanıyla çalışmam lazım aslında, di mi? Yok işte çalışma aşkı olmayınca insanda. Zaten bu dönem sınavlar kötü gidiyor, ders çalışıp da sınavları kötü gelen tek ben varımdır herhalde.
    Net aleminin de çivisi çıkmış, neden dedim bilmiyorum bunu.
    Her neyse, kendine iyi bak, yabancıların elinden şeker yeme, Allah korusun.
    Muck öptüm gözlerinden.
    Edit: Silver üyeliğim bitmiş, ısmarlayana hayır demem kesinlikle.
  • 08-04-2009, 22:42:00
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi bira çaktım. Üff diyorum. Süper geldi ya.
    Sevgili günlük bende çaktım bi bira üstelik bugün mal gibi fala baktırdım..ama kadın gerçekten güzel baktı içimi okudu ve içimde 2 kız buldu Karar ver birine dedi..Ve karar verdim günlük Forever Alone
  • 09-04-2009, 00:04:40
    Misafir
    Sevgili günlüğüm;

    Kayfeden geldim. Hoşgin attık, kafalarına vurduk. Çok pis oynuyorum bu mereti. Ortağımdan bal damlıyordu resmen. Her el 300-500. Saolsun mis gibi sayılar açtı. Bizi yem etmedi rakiplere. Duş almam lazım. Üşeniyorum. Geldim sıcak çay var. Yaktım altını geçtim pc ye. Sabbaha kadar dance. Ver elini güncelleme Kafamı toparlayıp içerik ekleyip birazda makale yazmam lazım.
  • 09-04-2009, 04:54:19
    Misafir
    Sevgili günlüğüm.

    Gecenin ilerleyen saatleriyle beraber yeni bir çay demlemek üzere çaydanlığın altını yakıp Türk sanat müziği açıp kafamı toplayıp makale yazma moduna girmeye çalışıyorum. Bu tempo bir iki saat devam edersem çayı bırakıp alkolik moda geçiş yaparım gibime geliyor

    Msn de kimseler kalmamış. Kalanlarda uyuyakalmıştır zaten.
  • 09-04-2009, 07:42:00
    Misafir
    Sevgili günlüğüm;

    Flood yaptığımın farkındayım. Fakat; uykuyu gündüze çevirmek sanırım pek akıllıca olmadı. Gece kimseler kalmıyor. İnsanın canı sıkılıyor. Forumda bile mesajım üstüne post gelmez oldu.
  • 09-04-2009, 08:20:22
    Sevgili günlük
    son zamanlar uyku düzenimin iyice içine ettim, gecem ve gündüzümün yerlerini şaşırdım ama artık düzeldi (A) düzenli bi uykuyu yakaladım çok mutluyum hani olur ya bazen böyle bukle bukle heh ondan işte (A)
  • 09-04-2009, 10:25:00
    Misafir
    Sevgili günlüğüm;

    Baya bi çalıştım. Uyuyakalmak üzereyim..
  • 09-04-2009, 10:51:28
    Sevgili Günlük,

    Şimdi burda " Gemide " filmdeki bir sözle başının nasıl ağrıdığını ifade etmek isterdim ama banlanmak istemiyorum

    Saygılar.

    Ve ico yu ekliyorum.

    SENİ SEVİYORDUM...!


    Seni seviyordum ve senin haberin yoktu.

    Saçlarını izliyordum uzaktan, kulağının arkasına
    düşüşü ve burnun herkesten başkaydı işte.
    Güldüğün zaman yukarıya bakardın. Yukarı kalkan
    başın ve gülen gözlerin vardı, ne güzeldiler...

    Sen bilmiyordun, ben seni seviyordum.

    Kalbime sığmıyordu aklımdan geçenler. Duvarlara,
    vitrin camlarına kaldırımlara çarpıyordu. Geri dönüyordu
    çoğalarak. Senin sesini duyduğum masalarda erteliyordum
    herşeyi, her şeyi erteleyişim oluyordun. Kalp ağrısı
    oluyordun, birlikte soluduğumuz sokak isimleri oluyordun.
    Mevsimler değişiyor ve büyüyorduk. Dönemeçler geçiyor,
    köprüler göze alıyor ve bazen tekin olmayan suların
    üzerinden atlıyorduk. Cesurduk... Ufuk çizgisi maviydi,
    gün batımı hep turuncu ve kırmızıydı bütün karanfiller.

    Ben seni seviyordum, bilmiyordun.

    Sevinçlerim oluyordun arasıra, sen hiç bilmiyordun.
    Sonra herhangi biri oldun. Bütün sevinçlerim bittikten
    sonra yağmurlar yağdı serin haziran akşamları...
    Sonra bir gün uzaktan gördüm seni. Saçların
    bana inat, başın her şeye meydan okuyarak.
    İşte yine aynı... Kalbimi acıttın. Her zamanki gibi.
    Değiştik sanıyordum.

    Ve sen yine bilmiyordun.

    İclal Aydın