Sevgili günlük, gecelik ya da topik, her ne haltsan işte.
Yarın felsefe sınavım var, 3 kez erteletmiş olmanın heyecanıyla çalışmam lazım aslında, di mi? Yok işte çalışma aşkı olmayınca insanda. Zaten bu dönem sınavlar kötü gidiyor, ders çalışıp da sınavları kötü gelen tek ben varımdır herhalde.
Net aleminin de çivisi çıkmış, neden dedim bilmiyorum bunu.
Her neyse, kendine iyi bak, yabancıların elinden şeker yeme, Allah korusun.
Muck öptüm gözlerinden.
Edit: Silver üyeliğim bitmiş, ısmarlayana hayır demem kesinlikle.