Sevgili günlüğüm;

Flood yaptığımın farkındayım. Fakat; uykuyu gündüze çevirmek sanırım pek akıllıca olmadı. Gece kimseler kalmıyor. İnsanın canı sıkılıyor. Forumda bile mesajım üstüne post gelmez oldu.