Haymac adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sevgili Günlüğüm
360
●6.716
- 08-04-2009, 22:41:41Sevgili günlük, gecelik ya da topik, her ne haltsan işte.
Yarın felsefe sınavım var, 3 kez erteletmiş olmanın heyecanıyla çalışmam lazım aslında, di mi? Yok işte çalışma aşkı olmayınca insanda. Zaten bu dönem sınavlar kötü gidiyor, ders çalışıp da sınavları kötü gelen tek ben varımdır herhalde.
Net aleminin de çivisi çıkmış, neden dedim bilmiyorum bunu.
Her neyse, kendine iyi bak, yabancıların elinden şeker yeme, Allah korusun.
Muck öptüm gözlerinden.
Edit: Silver üyeliğim bitmiş, ısmarlayana hayır demem kesinlikle. - 08-04-2009, 22:42:00Sevgili günlük bende çaktım bi biraChild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstelik bugün mal gibi fala baktırdım..ama kadın gerçekten güzel baktı içimi okudu ve içimde 2 kız buldu
Karar ver birine dedi..Ve karar verdim günlük
Forever Alone
- 09-04-2009, 00:04:40MisafirSevgili günlüğüm;
Kayfeden geldim. Hoşgin attık, kafalarına vurduk. Çok pis oynuyorum bu mereti. Ortağımdan bal damlıyordu resmen. Her el 300-500. Saolsun mis gibi sayılar açtı. Bizi yem etmedi rakiplere. Duş almam lazım. Üşeniyorum. Geldim sıcak çay var. Yaktım altını geçtim pc ye. Sabbaha kadar dance. Ver elini güncelleme
Kafamı toparlayıp içerik ekleyip birazda makale yazmam lazım.
- 09-04-2009, 04:54:19MisafirSevgili günlüğüm.
Gecenin ilerleyen saatleriyle beraber yeni bir çay demlemek üzere çaydanlığın altını yakıp Türk sanat müziği açıp kafamı toplayıp makale yazma moduna girmeye çalışıyorum. Bu tempo bir iki saat devam edersem çayı bırakıp alkolik moda geçiş yaparım gibime geliyor
Msn de kimseler kalmamış. Kalanlarda uyuyakalmıştır zaten. - 09-04-2009, 10:51:28Sevgili Günlük,
Şimdi burda " Gemide " filmdeki bir sözle başının nasıl ağrıdığını ifade etmek isterdim ama banlanmak istemiyorum
Saygılar.
Ve ico yu ekliyorum.
SENİ SEVİYORDUM...!
Seni seviyordum ve senin haberin yoktu.
Saçlarını izliyordum uzaktan, kulağının arkasına
düşüşü ve burnun herkesten başkaydı işte.
Güldüğün zaman yukarıya bakardın. Yukarı kalkan
başın ve gülen gözlerin vardı, ne güzeldiler...
Sen bilmiyordun, ben seni seviyordum.
Kalbime sığmıyordu aklımdan geçenler. Duvarlara,
vitrin camlarına kaldırımlara çarpıyordu. Geri dönüyordu
çoğalarak. Senin sesini duyduğum masalarda erteliyordum
herşeyi, her şeyi erteleyişim oluyordun. Kalp ağrısı
oluyordun, birlikte soluduğumuz sokak isimleri oluyordun.
Mevsimler değişiyor ve büyüyorduk. Dönemeçler geçiyor,
köprüler göze alıyor ve bazen tekin olmayan suların
üzerinden atlıyorduk. Cesurduk... Ufuk çizgisi maviydi,
gün batımı hep turuncu ve kırmızıydı bütün karanfiller.
Ben seni seviyordum, bilmiyordun.
Sevinçlerim oluyordun arasıra, sen hiç bilmiyordun.
Sonra herhangi biri oldun. Bütün sevinçlerim bittikten
sonra yağmurlar yağdı serin haziran akşamları...
Sonra bir gün uzaktan gördüm seni. Saçların
bana inat, başın her şeye meydan okuyarak.
İşte yine aynı... Kalbimi acıttın. Her zamanki gibi.
Değiştik sanıyordum.
Ve sen yine bilmiyordun.
İclal Aydın
üstelik bugün mal gibi fala baktırdım..ama kadın gerçekten güzel baktı içimi okudu ve içimde 2 kız buldu