• 06-02-2022, 16:53:32
    #19
    Şahsen imzamda bulunan e-ticaret scriptini dışarıda 1600 den verirken r10 a 800 den veriyorum ki aracılar kazansın. Ki aracı istetse 1600 e isterse 16.000 e satsın beni bağlamaz ben kazandığıma bakarım. Aracılar her zaman olmalı
  • 06-02-2022, 16:56:32
    #20
    Rascoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam atıyorum ben marketimdir adam gelip benden 1 tlye çikolata almıştır bunu istiyorsa 100 tlye satsın bu konuda dediğinize hak veriyorum çünkü satılan ürünün fiyatı bellidir. Fakat aracılık adı altında sömürülen birisi olarak söyliyim ihtiyacı olan kişilere karşı veya bi işe yeni başlayan kişilere karşı yok beni kurtarmıyor tarzı yalanlarlarla fiyatı indirip kendi kaarını yükseltip sadece kendini düşünen bencil aracıların sadece kendine faydası olur yeni işlere girişenlerin önünü kapatırlar
    Bak o adam ne güzel kurtarmıyor deyip senden indirim talep ediyor, sen de bu iş bu fiyata olmaz biraz yükselt diyeceksin orta yol bulunacak.
    Zaten eğer seni kurtarmıyorsa memnun değilsen işi almayacaksın olacak bitecek. 😊
  • 06-02-2022, 16:58:27
    #21
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak o adam ne güzel kurtarmıyor deyip senden indirim talep ediyor, sen de bu iş bu fiyata olmaz biraz yükselt diyeceksin orta yol bulunacak.
    Zaten eğer seni kurtarmıyorsa memnun değilsen işi almayacaksın olacak bitecek. 😊
    işi almazsam cebime para girmeyecek vermek zorundaysam ne yapacağım peki saygıdeğer hocam
  • 06-02-2022, 16:59:22
    #22
    ferhatcevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracılar çok biliyorlar. Şeytan olmuş çoğu. Geliyor 50 kuruşa sınırsız gmail alırım diyor. Ödeme? 4 gün sonra. Neden? Paramı alayım sonra dana vereyim. Sonra ver elini standart türküler paramı alamadım. Alıcım covid oldu. Alıcımın dedesi öldü sonra kaynı rahatsızlandı evine de yıldırım çarpınca ödemeler aksadı 😬 üretici napsın? *** yesin tabi ki. Allah aşkına hale gittiniz 50 çuval hıyar aldınız adama desene gardaş ben bunları pazarda satayım sonra getirip senin cukkayı vereyim allahın izniyle. Oldu 👌 Seni var ya sopalarlar nası kaçtığını bilemezsin. Kaç Sektörü bıraktık bu ölücü şeytanlar yüzünden!
    Ticaretin şartını beğenmediysen, o ticareti yapmazsın hocam. Bize şeytan demeye hakkın yok.
  • 06-02-2022, 17:03:47
    #23
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaretin şartını beğenmediysen, o ticareti yapmazsın hocam. Bize şeytan demeye hakkın yok.
    Anlattıklarımı yapan net şeytandır gözümde. Sen de yapıyorsan sen de öylesin. Yapacak bir şey yok.
  • 06-02-2022, 17:08:15
    #24
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üreten işinin hakkını almasa o işi yapmaz ki ben de onu diyorum.
    farklı bir şey söylemiyorum zaten bir işe fiyat biçerken biraz da adil olmak gerek onu söylemeye çalışıyorum.
    sen işi yapanın belirlediği fiyata okeysen, pazarlık yapıp sömürmüyorsan hiç bir sorun yok zaten.

    yani üreteni ezerek yaptığın aracılık işini de bir müddet sonra öldürürsün.
    piyasa da iş yaptığın herkesi yaşatacaksın ki çark dönsün, pazarın genişlesin.

    mesela senin aracılıktan kazandığın 100 tl var.
    üreten 30tl fiyat koymuş, o adama da 10liraya yaparsan çalışırız demek işin etik ve ahlaki tarafını oluşturuyor.

    kısaca alan razı satan razı olduktan sonra gerisi kimseyi ilgilendirmez oraya kadar aynı fikirdeyiz. sadece ölücü olmamak lazım. pazarı bitirmekten başka bir işe yaramaz.

    bak mesela ülke de serbest piyasa var diye ekonomi çöktü bedelini herkes ödedi.
  • 06-02-2022, 17:19:06
    #25
    ferhatcevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlattıklarımı yapan net şeytandır gözümde. Sen de yapıyorsan sen de öylesin. Yapacak bir şey yok.
    Hocam sonuna kadar size katılıyorum. aracılık adı altında insanları sömürüyorlar her şeye de bir kılıf buluyorlar sanırım ekstradan da böyle bi konu açıp kendilerini avutuyorlar
  • 06-02-2022, 17:21:19
    #26
    Rascoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sonuna kadar size katılıyorum. aracılık adı altında insanları sömürüyorlar her şeye de bir kılıf buluyorlar sanırım ekstradan da böyle bi konu açıp kendilerini avutuyorlar
    Konuya yazılan mesajlardan kimin haklı kimin haksız olduğu çıkıyor hocam.
  • 06-02-2022, 17:36:46
    #27
    Bi kamyon adam çağırır yorum yaptırırım konuya zor değil 😃 allah aşkına hak yiyorsunuz hak. Emek sömürüyorsunuz emek. Totonuz yiyorsa peşin verin parasını istiyorsanız 20 katına satın ama gelipte yarı fiyatına vadeli almaya kalkıp ödeme günü de türlü yalan atıyorsanız nalet gele şeytana deriz tabi. Savunulacak bir şey yok bu yapılanların ticaret değil bu risksiz tek taraflı kazanç emek sömürüsü. Neyse bana ne ya napıyorsanız yapın satan da satmasın emeğini 3 kuruşa. Tokat yiyorsa da aklı var yemesin. Gudbay