Aracılar Ölsün De Siz De Kurtulun (!)
53
●3.180
- 06-02-2022, 16:40:09İşin hakkını 1 TL olarak görmüyorsa, benden işi almaz. Serbest piyasa değil mi?Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2022, 16:42:32serbest piyasa dediğin şey işin maliyetiyle ilgili değil. üretildikten sonrası için.CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim söylemek istediğim bir işin maliyetini belirlemek üretenin işi hakkını alabiliyorsa sonrası onu ilgilendirmez. - 06-02-2022, 16:44:52Aradaki 4.30₺ helali hoş olsun. Gidip taa Ege'den domatesi getiremeyeceğime göre getirene saygı duyarım.hankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2022, 16:46:06Üreten işinin hakkını almasa o işi yapmaz ki ben de onu diyorum.Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2022, 16:48:58Hocam atıyorum ben marketimdir adam gelip benden 1 tlye çikolata almıştır bunu istiyorsa 100 tlye satsın bu konuda dediğinize hak veriyorum çünkü satılan ürünün fiyatı bellidir. Fakat aracılık adı altında sömürülen birisi olarak söyliyim ihtiyacı olan kişilere karşı veya bi işe yeni başlayan kişilere karşı yok beni kurtarmıyor tarzı yalanlarlarla fiyatı indirip kendi kaarını yükseltip sadece kendini düşünen bencil aracıların sadece kendine faydası olur yeni işlere girişenlerin önünü kapatırlar
- 06-02-2022, 16:51:43Aracılar çok biliyorlar. Şeytan olmuş çoğu. Geliyor 50 kuruşa sınırsız gmail alırım diyor. Ödeme? 4 gün sonra. Neden? Paramı alayım sonra dana vereyim. Sonra ver elini standart türküler paramı alamadım. Alıcım covid oldu. Alıcımın dedesi öldü sonra kaynı rahatsızlandı evine de yıldırım çarpınca ödemeler aksadı 😬 üretici napsın? *** yesin tabi ki. Allah aşkına hale gittiniz 50 çuval hıyar aldınız adama desene gardaş ben bunları pazarda satayım sonra getirip senin cukkayı vereyim allahın izniyle. Oldu 👌 Seni var ya sopalarlar nası kaçtığını bilemezsin. Kaç Sektörü bıraktık bu ölücü şeytanlar yüzünden!
