Katılıyorum. Sonuçta sen ismini ortaya koyuyorsun ve bir mağduriyet yaşandığında sorumlu sensin. Neden bu kadar dert ediliyor ki? İstemeyen çalışmasın arkadaş, bu kadar basit. Herşeyi yasaklamanın alemi nedir?