CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin hakkını 1 TL olarak görmüyorsa, benden işi almaz. Serbest piyasa değil mi?
serbest piyasa dediğin şey işin maliyetiyle ilgili değil. üretildikten sonrası için.
benim söylemek istediğim bir işin maliyetini belirlemek üretenin işi hakkını alabiliyorsa sonrası onu ilgilendirmez.