CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaretin şartını beğenmediysen, o ticareti yapmazsın hocam. Bize şeytan demeye hakkın yok.
Anlattıklarımı yapan net şeytandır gözümde. Sen de yapıyorsan sen de öylesin. Yapacak bir şey yok.