Aracılar Ölsün De Siz De Kurtulun (!)
53
●3.180
- 06-02-2022, 16:53:32Şahsen imzamda bulunan e-ticaret scriptini dışarıda 1600 den verirken r10 a 800 den veriyorum ki aracılar kazansın. Ki aracı istetse 1600 e isterse 16.000 e satsın beni bağlamaz ben kazandığıma bakarım. Aracılar her zaman olmalı
- 06-02-2022, 16:56:32Bak o adam ne güzel kurtarmıyor deyip senden indirim talep ediyor, sen de bu iş bu fiyata olmaz biraz yükselt diyeceksin orta yol bulunacak.Rascoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten eğer seni kurtarmıyorsa memnun değilsen işi almayacaksın olacak bitecek. 😊 - 06-02-2022, 16:58:27işi almazsam cebime para girmeyecek vermek zorundaysam ne yapacağım peki saygıdeğer hocamCytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2022, 16:59:22Ticaretin şartını beğenmediysen, o ticareti yapmazsın hocam. Bize şeytan demeye hakkın yok.ferhatcevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2022, 17:03:47Anlattıklarımı yapan net şeytandır gözümde. Sen de yapıyorsan sen de öylesin. Yapacak bir şey yok.CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2022, 17:08:15farklı bir şey söylemiyorum zaten bir işe fiyat biçerken biraz da adil olmak gerek onu söylemeye çalışıyorum.CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen işi yapanın belirlediği fiyata okeysen, pazarlık yapıp sömürmüyorsan hiç bir sorun yok zaten.
yani üreteni ezerek yaptığın aracılık işini de bir müddet sonra öldürürsün.
piyasa da iş yaptığın herkesi yaşatacaksın ki çark dönsün, pazarın genişlesin.
mesela senin aracılıktan kazandığın 100 tl var.
üreten 30tl fiyat koymuş, o adama da 10liraya yaparsan çalışırız demek işin etik ve ahlaki tarafını oluşturuyor.
kısaca alan razı satan razı olduktan sonra gerisi kimseyi ilgilendirmez oraya kadar aynı fikirdeyiz. sadece ölücü olmamak lazım. pazarı bitirmekten başka bir işe yaramaz.
bak mesela ülke de serbest piyasa var diye ekonomi çöktü bedelini herkes ödedi. - 06-02-2022, 17:19:06Hocam sonuna kadar size katılıyorum. aracılık adı altında insanları sömürüyorlar her şeye de bir kılıf buluyorlarferhatcevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım ekstradan da böyle bi konu açıp kendilerini avutuyorlar
- 06-02-2022, 17:21:19Konuya yazılan mesajlardan kimin haklı kimin haksız olduğu çıkıyor hocam.Rascoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2022, 17:36:46Bi kamyon adam çağırır yorum yaptırırım konuya zor değil 😃 allah aşkına hak yiyorsunuz hak. Emek sömürüyorsunuz emek. Totonuz yiyorsa peşin verin parasını istiyorsanız 20 katına satın ama gelipte yarı fiyatına vadeli almaya kalkıp ödeme günü de türlü yalan atıyorsanız nalet gele şeytana deriz tabi. Savunulacak bir şey yok bu yapılanların ticaret değil bu risksiz tek taraflı kazanç emek sömürüsü. Neyse bana ne ya napıyorsanız yapın satan da satmasın emeğini 3 kuruşa. Tokat yiyorsa da aklı var yemesin. Gudbay