Bi kamyon adam çağırır yorum yaptırırım konuya zor değil 😃 allah aşkına hak yiyorsunuz hak. Emek sömürüyorsunuz emek. Totonuz yiyorsa peşin verin parasını istiyorsanız 20 katına satın ama gelipte yarı fiyatına vadeli almaya kalkıp ödeme günü de türlü yalan atıyorsanız nalet gele şeytana deriz tabi. Savunulacak bir şey yok bu yapılanların ticaret değil bu risksiz tek taraflı kazanç emek sömürüsü. Neyse bana ne ya napıyorsanız yapın satan da satmasın emeğini 3 kuruşa. Tokat yiyorsa da aklı var yemesin. Gudbay