Aracılar çok biliyorlar. Şeytan olmuş çoğu. Geliyor 50 kuruşa sınırsız gmail alırım diyor. Ödeme? 4 gün sonra. Neden? Paramı alayım sonra dana vereyim. Sonra ver elini standart türküler paramı alamadım. Alıcım covid oldu. Alıcımın dedesi öldü sonra kaynı rahatsızlandı evine de yıldırım çarpınca ödemeler aksadı 😬 üretici napsın? *** yesin tabi ki. Allah aşkına hale gittiniz 50 çuval hıyar aldınız adama desene gardaş ben bunları pazarda satayım sonra getirip senin cukkayı vereyim allahın izniyle. Oldu 👌 Seni var ya sopalarlar nası kaçtığını bilemezsin. Kaç Sektörü bıraktık bu ölücü şeytanlar yüzünden!
Ticaretin şartını beğenmediysen, o ticareti yapmazsın hocam. Bize şeytan demeye hakkın yok.