Hocam sonuna kadar size katılıyorum. aracılık adı altında insanları sömürüyorlar her şeye de bir kılıf buluyorlar

sanırım ekstradan da böyle bi konu açıp kendilerini avutuyorlar
Konuya yazılan mesajlardan kimin haklı kimin haksız olduğu çıkıyor hocam.