Hocam atıyorum ben marketimdir adam gelip benden 1 tlye çikolata almıştır bunu istiyorsa 100 tlye satsın bu konuda dediğinize hak veriyorum çünkü satılan ürünün fiyatı bellidir. Fakat aracılık adı altında sömürülen birisi olarak söyliyim ihtiyacı olan kişilere karşı veya bi işe yeni başlayan kişilere karşı yok beni kurtarmıyor tarzı yalanlarlarla fiyatı indirip kendi kaarını yükseltip sadece kendini düşünen bencil aracıların sadece kendine faydası olur yeni işlere girişenlerin önünü kapatırlar
Bak o adam ne güzel kurtarmıyor deyip senden indirim talep ediyor, sen de bu iş bu fiyata olmaz biraz yükselt diyeceksin orta yol bulunacak.
Zaten eğer seni kurtarmıyorsa memnun değilsen işi almayacaksın olacak bitecek. 😊