Anlattıklarımı yapan net şeytandır gözümde. Sen de yapıyorsan sen de öylesin. Yapacak bir şey yok.
Hocam sonuna kadar size katılıyorum. aracılık adı altında insanları sömürüyorlar her şeye de bir kılıf buluyorlar

sanırım ekstradan da böyle bi konu açıp kendilerini avutuyorlar