Şahsen imzamda bulunan e-ticaret scriptini dışarıda 1600 den verirken r10 a 800 den veriyorum ki aracılar kazansın. Ki aracı istetse 1600 e isterse 16.000 e satsın beni bağlamaz ben kazandığıma bakarım. Aracılar her zaman olmalı