• 23-06-2008, 02:11:28
    #37
    Bence güzel zaten ****** açıklamış.
  • 23-06-2008, 02:11:41
    #38
    Üyeliği durduruldu
    ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bu konunun ciddi olması için hangi bölüme açmam gerekirdi sence? Google Adsense bölümü daha uygun değildir herhalde
    Off-Topic gibi bir bölüm var altında Şikayetim var gibi bir alan var bilmem gördün mü? Burda --> Şikayetim Var - Webmaster Forum & Webmaster Okulu Orada da bu tarz şeyler var..
  • 23-06-2008, 02:12:29
    #39
    eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MaxiGeyiqtesin nasıl ciddi bir konu olabilir ki?
    sonunda
  • 23-06-2008, 02:12:47
    #40
    Geyik aramalarında r10 indexlenmez. Ziyaretçiler ve 50 mesajın altındakiler bu bölümü göremiyor
  • 23-06-2008, 02:13:39
    #41
    ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geyik aramalarında r10 indexlenmez. Ziyaretçiler ve 50 mesajın altındakiler bu bölümü göremiyor
    Orasını artık bilemiycem ****** öyle demiş aynen kopyaladım size.
  • 23-06-2008, 02:16:22
    #42
    Misafir
    bebeler geyiq olarak daha çok kullanıyordur aslında gerçi geyik diye indexlenmesine gerek yok bebeden bol bişi yok
  • 23-06-2008, 15:10:44
    #43
    ZorbAA nın açtığı konuyu geyiğe çekmeye çalışan ve konuya karşı gelenlerin hepsi bence ... [... ne olduğunu bilmiyorum onun için koydum ] forumda birisi bir virgül koymasın millet konuyu açana hemen - rep veriyor peki koskoca forumda "k" yerine "q" kullanılmış acaba foruma girmesekmi bence bölümün adı değiştirilsin çok saçma bir olay.



    ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geyik aramalarında r10 indexlenmez. Ziyaretçiler ve 50 mesajın altındakiler bu bölümü göremiyor
    bebeler dolamaz ZorbAA söylemiş.
  • 23-06-2008, 15:32:38
    #44
    DarkEyess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ZorbAA nın açtığı konuyu geyiğe çekmeye çalışan ve konuya karşı gelenlerin hepsi bence ... [... ne olduğunu bilmiyorum onun için koydum ] forumda birisi bir virgül koymasın millet konuyu açana hemen - rep veriyor peki koskoca forumda "k" yerine "q" kullanılmış acaba foruma girmesekmi bence bölümün adı değiştirilsin çok saçma bir olay.
    bebeler dolamaz ZorbAA söylemiş.
    Teşekkür ederim
  • 23-06-2008, 15:36:25
    #45
    Birisi -rep verip şöyle bir yorum yapmış: "sıktı bu Türkçe muhabbeti"
    İnsan dilinden sıkılmaz eğer insansa...
    Kendi dilinin düzgün kullanılması için çabalayan birine -rep veren ve dilin kötü kullanımını destekleyen kişi milli unsurlarına sahip çıkmıyor demektir ve böyle kişilere lugatta vatan haini denir!..