Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 02:16:22
#42
ManuaL
Misafir
bebeler geyiq olarak daha çok kullanıyordur aslında gerçi geyik diye indexlenmesine gerek yok bebeden bol bişi yok