Peki bu konunun ciddi olması için hangi bölüme açmam gerekirdi sence? Google Adsense bölümü daha uygun değildir herhalde
Off-Topic gibi bir bölüm var altında Şikayetim var gibi bir alan var bilmem gördün mü? Burda -->
Şikayetim Var - Webmaster Forum & Webmaster Okulu 
Orada da bu tarz şeyler var..