ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki bu konunun ciddi olması için hangi bölüme açmam gerekirdi sence? Google Adsense bölümü daha uygun değildir herhalde
Off-Topic gibi bir bölüm var altında Şikayetim var gibi bir alan var bilmem gördün mü? Burda --> Şikayetim Var - Webmaster Forum & Webmaster Okulu Orada da bu tarz şeyler var..