ZorbAA nın açtığı konuyu geyiğe çekmeye çalışan ve konuya karşı gelenlerin hepsi bence ... [... ne olduğunu bilmiyorum onun için koydum ] forumda birisi bir virgül koymasın millet konuyu açana hemen - rep veriyor peki koskoca forumda "k" yerine "q" kullanılmış acaba foruma girmesekmi bence bölümün adı değiştirilsin çok saçma bir olay.

bebeler dolamaz ZorbAA söylemiş.