DarkEyess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ZorbAA nın açtığı konuyu geyiğe çekmeye çalışan ve konuya karşı gelenlerin hepsi bence ... [... ne olduğunu bilmiyorum onun için koydum ] forumda birisi bir virgül koymasın millet konuyu açana hemen - rep veriyor peki koskoca forumda "k" yerine "q" kullanılmış acaba foruma girmesekmi bence bölümün adı değiştirilsin çok saçma bir olay.
bebeler dolamaz ZorbAA söylemiş.
Teşekkür ederim