Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 02:13:39
#41
KaoS
ZorbAA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geyik aramalarında r10 indexlenmez. Ziyaretçiler ve 50 mesajın altındakiler bu bölümü göremiyor
Orasını artık bilemiycem ****** öyle demiş aynen kopyaladım size.