ZorbAA nın açtığı konuyu geyiğe çekmeye çalışan ve konuya karşı gelenlerin hepsi bence ... [... ne olduğunu bilmiyorum onun için koydum ] forumda birisi bir virgül koymasın millet konuyu açana hemen - rep veriyor peki koskoca forumda "k" yerine "q" kullanılmış acaba foruma girmesekmi bence bölümün adı değiştirilsin çok saçma bir olay.



ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geyik aramalarında r10 indexlenmez. Ziyaretçiler ve 50 mesajın altındakiler bu bölümü göremiyor
bebeler dolamaz ZorbAA söylemiş.