ZorbAA nın açtığı konuyu geyiğe çekmeye çalışan ve konuya karşı gelenlerin hepsi bence ... [... ne olduğunu bilmiyorum onun için koydum ] forumda birisi bir virgül koymasın millet konuyu açana hemen - rep veriyor peki koskoca forumda "k" yerine "q" kullanılmış acaba foruma girmesekmi bence bölümün adı değiştirilsin çok saçma bir olay.
Geyik aramalarında r10 indexlenmez. Ziyaretçiler ve 50 mesajın altındakiler bu bölümü göremiyor

bebeler dolamaz ZorbAA söylemiş.