• 17-04-2021, 15:08:07
    #55
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gate.io sonrası x50 yi bulduğum kazanç x20 civarına çakıldı şuanda. Yatırdığım para çok ufak üzmeyecek rakam ve elimdeki miktar x milyar adet. Hiç kafama takmıyor beklemeye devam ediyorum. Şuan sana en kral analizci bile ne derse yalan olur 2 günlük yükselişş borsa yayınlamaları bolca alım satım olan bir token. Bekleyip göreceğiz. ytd
    Gate io kripto yatırım çekim işlemlerinde kyc şart var mı hocam ? Binance yanında mxc kullanıyorum ama biraz geç geliyor fırsatlar.
  • 17-04-2021, 15:10:34
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Tigerclaw1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gate io kripto yatırım çekim işlemlerinde kyc şart var mı hocam ? Binance yanında mxc kullanıyorum ama biraz geç geliyor fırsatlar.
    sanırım eskiden bi üyelik açmıştım kyc yoktu diye biliyorum emin değilim bilenler cevaplayacaktır hocam
  • 17-04-2021, 16:15:32
    #57
    20 den çıktım alttan aldım, aldım sattım derken dün girdiğim 080 seviyelerinden x4 yapmayı başardım 10 veya altına inerse alım yapıp ay sonunu beklemeyi düşünüyorum
  • 17-04-2021, 16:25:09
    #58
    Üyeliği durduruldu
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 den çıktım alttan aldım, aldım sattım derken dün girdiğim 080 seviyelerinden x4 yapmayı başardım 10 veya altına inerse alım yapıp ay sonunu beklemeyi düşünüyorum
    Lot miktarı düştü mü?
  • 17-04-2021, 16:25:59
    #59
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lot miktarı düştü mü?
    dün aldığımınn 2 katı kadar aşağı yukarı fazla lot alabiliyorum
  • 17-04-2021, 17:50:03
    #60
    Hedefimiz binance rahatkeeee
    x40-50 bişiler yaptık ama tam hesaplayamadım 😀
  • 17-04-2021, 22:09:09
    #61
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hedefimiz binance rahatkeeee
    x40-50 bişiler yaptık ama tam hesaplayamadım 😀
    Kurdan x3 yaptım alsat ile x6 oldu sanırım %25 lik bakiyeyi 1 ay rahat bekleyebilmek için bıraktım hem kâra doydum hem heyecanla 1 ay da kaç sıfır atacak onu bekliyorum 😃 makas çok geniş eğer kendine güvenen varsa al sat ile güzel kar geliyor tabi ki riski çok bi anda uçup gidebilir de ytd
  • 17-04-2021, 23:51:28
    #62
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hedefimiz binance rahatkeeee
    x40-50 bişiler yaptık ama tam hesaplayamadım 😀
    ..
    biz bu treni kaçırdık anlaşılan.
    yenisi kalkarken haber ver bari patron. hep birlikte binelim
  • 17-04-2021, 23:59:25
    #63
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shiba (0.0000001046$) Elimde bulunan miktar 4.780$
    15;16 Anlık (Benim alışım 456 olduğu için 1370 den paranın yarısı çıkıldı, kalanıyla devam.

    Ndex (0.0000145023) Elimde bulunan miktar 1.300$

    Earnx (0.00000084) Elimde bulunan miktar 3345$
    15;16 Anlık (156) da paranın yarısı çıkıldı, kalanıyla devam..


    Eğleniyor muyuz gençler 🚀🚀🚀

    3 coin de yatırım tavsiyesi değildir, sadece hoşlarıma gitti. 🤷

    Konu Ramazandan sonra fiyatlar güncellenecektir.

    Hotbit borsasına başka bir borsadan (TRC-20) ağıyla 1$ ücret ile gönderim yapabilirsiniz, erc ağı fazla ücret alır.

    Ekleme Gate borsasında elimde yüklü bulundurduğum YOP coin var yaklaşık 2$ seviyelerinden almıştım, ilk satış hedeflerim 7.5-11-15$
    App si testing aşamasında son güncellemeler tamamlanıyor, piyasaya sürüldüğü an bi x2 bekliyorum tabi ne olacağı belli olmaz bekleyelim görelim. (YTD)

    Referanslı Hotbit Borsası (Çok önemli değil referanssız da kayıt olabilirsiniz)

    Referanssız Hotbit Borsa
    Shiba'yı nasıl buldun hocam? Bizi de aydınlatırsan sevinirim